woensdag 16 februari 2011

De eerste tulpen van dit jaar.




Allereerst bedank ik eerst iedereen die gereageerd hebben op mijn vorige kaart. Ik had nog nooit zoveel reacties op een kaart gehad, het stimuleerd wel om stempelkaarten te maken maar de 3d plaatjes die ik op voorraad heb liggen in de kast moeten ook op. Ik raakte de afgelopen weken al aardig door mijn voorraad heen met de kaarten die ik verstuur naar de ouden van dagen. Zowel in ons dorp en de kerkelijke gemeente en de ooms en tantes die er nog zijn, die verras ik vaak nog met een 3d kaart. Vooral de plaatjes van Mattie doen het altijd nog mooi. Zo is deze kaart gemaakt met een Mattie plaatje, geborduurt met eline`s embroidery en er is een designable als achtergrond gebruikt. Verder is het afgewerkt met een creatables.

10 opmerkingen:

  1. prachitg mooi kaartje heel mooi plaatje heb je gebruikt en lieve zachte kleuren
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt mooi, ja de plaatjes van Mattie blijven mooi, zijn ook tijdloos he?
    Heb er ook nog wat liggen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frosien,
    Nou ik vind deze ok weer prachtig, ik zie dat je nieuwe designable ook hebt aangeschaft, ik heb het nog niet gedaan, op den duur krijg je zoveel van dat spul, en ik vind het nog altijd jammer dat ze aan de randen niets afsnijden, ik heb er al verschillende gezien die dan toch weer met de hand de randen gaan snijden, en dat wilde ik eigenlijk nu net niet meer doen.
    Ik denk dat de mensen in jouw omgeving wel blij zijn met je, als die allemaal een kaartje krijgen!
    Maar ga vooral zo door, wij genieten mee van je creaties!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, schitterende kleuren zo, geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wow een prachtig kaartje!!

    een heeel mooi plaatje heb je gebruikt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een super kaartje! Lekker lente-achtig. Die embos/snijmal heb ik ook net gekocht, hij is leuk, he?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das een schitterende kaart Frosien!!! De plaatjes van Mattie gebruik ik ook graag. Super is de nieuwe designable hebt aangeschaft ;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een mooie kaart Frosien.
    Was het maar weer zover dat de tulpen weer echt bloeien.
    Ga jij nog naar Hardenberg?

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Frosien!!!
    De ontvanger zal er erg blij mee zijn.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen