maandag 21 februari 2011

Lente


Allereerst wil ik langs deze weg Ingrid van cute bloglayouts bedanken voor de mooie bloglayout. Wat heeft ze deze weer mooi gemaakt, mooie frisse kleuren na al die donkere dagen En als ik naar buiten kijk zie ik de crocussen bloeien, een teken dat de lente op komst is. Wat zien we daar weer naar uit vooral nu het vandaag zo koud was. En toch was het mooi weer, de zon was er. En nu wat over deze kaart. Deze kaart doet mee met de challenge van Marianne Design. Hiervoor heb ik gebruikt de nieuwe creatables, een plaatje getekend door Diny van de Lustgraaf, gefeliciteerd, geborduurd met de Suzymal en 2 Martha Stewardponsen.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Frosien,

    Dit is zeker voorjaar! Lief met het eendje, hopelijk blijven er heel wat rondbadderen straks.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige voorjaarskaart Frosien!! Het voorjaar mag van mij komen... iets minder koud als vandaag ;)
    Je bloglayout ziet er weer prachtig uit. Mooi fris van kleur.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lentekaart heb je gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi lente kaartje.
    En we verlangen allemaal naar de lente.
    Maar ik ben al lang blij dat het zonnetje schijn.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een schitterend kaartje echt voorjaar,dat mag van mij wel beginnen!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er een super mooie kaart gemaakt, je wordt er toch helemaal vrolijk van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige voorjaarskaart Frosien
    En we verlangen allemaal naar de lente
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk lentekaartje Frosien
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige lentekaart Frosien, was het maar zover.
    Je blog ziet er ook heel erg leuk uit.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen