dinsdag 1 februari 2011

Prank Call


Allereerst bied ik bij mijn trouwe volgers mijn excuses aan dat ik vorige week niet op al hun mooie kaarten gereageerd heb. Ik had er jammer genoeg geen tijd voor. Ook van de week zal mij de tijd wat ontbreken. Vorige week hebben ze een nieuwe keuken geplaatst. Alles kwam precies zoals ik het altijd had op dezelfde plaats, de reden was gewoon, de apperatuur raakte op. Aangezien ik in de keuken nog allemaal geverfde balken heb vloeide de kleur niet mooi over dus alles is weer opnieuw geschuurd en er is weer een andere kleur verf erop gekomen. Toen moesten we behangen en vandaag hebben ze de vloer erin gedaan. En nu zal ik nog nieuwe gordijnen naaien, dus dat is eerst nog aan de beurt. En dan hoop ik wat meer tijd te krijgen voor mijn kaarten. Toch nog een kaartje op de blog. Bellende muisjes. Deze mooie stempel is van Penny Black en het papier is van een Tilda blok. Ik wens iedereen nog een fijne dag en ook bedank ik nog iedereen op de reacties van mijn vorige kaart. Groetjes Frosien

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje!!! Heel mooi! Ik wens je veel succes met alle werkzaamheden!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart frosien, en fijn als alles al tot zover klaar is, tis altijd veel werk voor alles weer klaar is
    Veel succes nog verder
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Heel be3grijpelijk hoor, de ene keer heb je gewoon wat meer tijd dan de andere keer!
    Thuis moet ook alles doorgaan en dan moet de hobby wel eens even wachtten.
    Maar ik vind het al knap dat je dan zo een kaartje neerzet, heel leuk hoor!
    Succes met de verbouwing verder.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart Frosien!!
    Succes verder met het klussen. Als alles straks klaar is, kun je er weer jaren tegen.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Frosien, ben via een ander blog bij je terecht gekomen, je maakt heel erg leuke kaarten, van alle soorten wat, deze hierboven vind ik ook erg leuk, die penny black stempels zijn ook zo schattig.
    Ik ben ook meteen een volger van je geworden.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje!
    Sterkte met het verbouwen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje en ik maar proberen en proberen ahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Frosien,

    Weer een mooi kaartje met leuk papier.
    Dus druk druk druk.
    En ook nog een jonge pup.
    Wat zal je blij zijn dat alles klaar is.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi

    een schitterend kaartje!

    heel mooi papier!

    hoe gaat het metje nieuwe puppy!

    sterkte met de verbouwing!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bedankt voor je leuke reactie op mn blog, grappig dat je mij nog kan herinneren! Heerlijk creatief ben je, heb zelf ook veel kaarten gemaakt, nu de tijd niet meer voor... ik kom nog es vaker kijken!
    groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart. Mooi papier ook en een lief stempeltje.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Frosien, als je op mijn blog kijkt, heb ik een verassing voor je.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frosien, weer een berichtje van mij, ik zag te laat dat je geen awards wilt en ik had het al op mijn blog gezet. Sorry, beschouw het maar als niet verzonden of zo.
    groetjes en fijn weekend, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen