dinsdag 15 maart 2011

Lente


Lente... Weer doe ik mee aan een challenge waarin het thema Lente centraal staat. Deze kaart doet mee met de challenge van alles met en over kleuren met Derwent. De link staat hier aan de zijkant onder de kop leuk om eens mee te doen met... Ze willen graag een kaart zien in de kleuren geel en groen. Bij deze heb ik weer het magnoliaatje uitgekozen met Tilda en het lammetje op haar arm gemaskerd voor het landhekje. Het achtergrond-papier is van Maja-design met de naam Ulrika 4 en 5. Verder heb ik nog een creatable van Marianne en een stans van Crealies gebruikt. Ik wens iedereen nog een fijne dag toe. Groetjes Frosien

11 opmerkingen:

  1. Oohh wat isse lief Frosien!!! Schattig hoe Tilda het lammetje draagt en prachtig is het majapapier.
    Groertjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart frosien en heel mooi papier heb je gebruikt echte lente kleurtjes
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Frosien, wat een schitterende kaart, alles klopt gewoon, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Frosien, mooie lente kleurtjes! en een schattige afbeelding! Prachtig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtig kaartje.
    Leuke stempel en mooi papier.
    Een mooi geheel.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    een schitterend lentekaartje!
    een hele leuke stempel,succes met de challenge!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Frosien, heb jij al die stempels?
    Ze zijn wel erg leuk hé?
    Ik zou er ook best wel weer willen hebben maar mijn verlanglijstje is nog zo lang!

    Hele fijne avond.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Frosien en heel mooi papier heb je gebruikt echte lente kleurtjes

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Frosien wat een heerlijk vrolijk lente kaartje heb je gemaakt.
    Ik zie dat je het mooie Maja papier ook in je bezit hebt,het is echt super mooi hé.

    Groetjes fijne dag Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend is deze heerlijke lente kaart! bedankt voor het meedoen aan de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen