vrijdag 11 maart 2011

Naar de KG kaarten dagen in Zwolle


Gisteren ben ik even naar de KG Kaarten dagen in Zwolle geweest. Om half 10 ben ik van huis gegaan en om kwart voor 11 liep ik al in de IJsselhal. Het was daar leuk, gezellig en niet al te druk, je kon mooi alles bekijken bij de kramen en ook kennis maken met degene waarvan je via internet wel eens besteld. Het eerste wat ik kocht was het mooie papier van Maja-design. Duymelot had daar een mooie aanbieding en dat was de moeite waard. Crealies stond daar ook met hun stansen. Hier in de hobbywinkel is dat niet te koop , dus heb ik daar ook een paar van meegenomen. Verder wat tierelantijntjes voor op de kaarten bij Hobbyvision. Om 2 uur stond ik weer buiten en ben ik richting de Veluwe gereden waar mijn ouders wonen. Vandaag heb ik deze kaart afgemaakt, eerlijk gezegd, ik heb een paar dezelfde gemaakt, omdat er deze maand aardig wat 70-plussers jarig zijn. Hiervoor heb ik Mattie papier gebruikt. Een stans van Nellie Snellen een creatables en een pons. Ik wens iedereen een fijne avond toe. Groetjes Frosien

10 opmerkingen:

  1. Hallo Frosien, misschien zijn we wel langs elkaar heen gelopen. Ik was er gisteren ook.
    groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje frosien, leuk dat je naar de beurs bent geweest en zo heerlijk geslaagd
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt zo te lezen een gezellige beursdag gehad. En nog zulke mooie spullen gekocht...veel plezier ermee!
    Een schitterend kaartje Frosien. De plaatjes van Mattie blijven mooi.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    een prachtig kaartje!!

    ik ga volgende week naar de beurs in den bosch!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig te lezen dat je een hele leuke beursdag hebt gehad en dat we binnenkort Maja Design kunnen verwachten! Ik vind dit ook weer een super leuke kaart!!!

    Prettig weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je het gezellig had op de beurs en nog veel leuks gekocht ook, je kaart vind ik heel mooi hoor, zeker voor 70+,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Frosien,lief plaatje,mooi papier,en dat hart is super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje! Echt geslaagd voor een 70+-er!.
    Ben vandaag even in Zwolle wezen kijken. Heb maar 2 vellen designpapier gekocht! Ben best trots op mezelf.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Frosien, heel chique en prachtige glitter tak!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Frosien.
    En fijn dat je het zo naar je zin heb gehad,heerlijk hé een dag uit.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen