dinsdag 12 april 2011

Tilda with flowerpot


Eerst wil ik nieuwe blogvolgers welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie hebben aangemeld. Ook bedank ik iedereen die wel eens gereageerd hebben op mijn kaarten, Leuk om al die gezellige reacties te lezen. Deze magnoliakaart heb ik weer gemaskerd met de stempels Tilda with Flowerpot en Tulip Walkway. Verder heb ik de sketch gebruikt van de wedstrijd van Duymelot. Het achtergrondpapier is van Maja-design serie blomstertid. Echt een voorjaarskaartje. Ik wens jullie een fijne dag toe. Groetjes Frosien

17 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje heb je weer gemaakt, schattige tilda, is deze nieuwe stempel weer, ook het tulpen weggetje vind ik fantastic
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk fris kaartje
    leuke stempels
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frosien,

    Wat een prachtige frisse kleurtjes! leuke friese tekst erbij, helemaal top. Ik heb van '89 tot vorige jaar maart in leeuwarden gewerkt dus heel wat fries op kunnen pikken.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een super leuke kaart Frosien en wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij duymelot hij is Top meis
    nou succes hoor !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na het zien van je mooie kaarten en doosjes, ben ik gelijk je volger geworden.
    Ik hoop dat als je een keer tijd en zin heb je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf kaartje heb je weer gemaakt Frosien, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot! Veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en lief kaartje Frosien!
    Leuk dat je 'm gemaskerd hebt!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je mooie kleuren gebruikt!!! Schitterende kaart!! Succes!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een heel mooi kaartje geworden. Het maskeren is heel mooi geworden, net alsof ze daar hoort.
    Lekkere frisse kleuren.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat supermooi is je kaartje Frosien!! Mooi is het papier weer!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke lente kaart heb je gemaakt! Prachtig!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een mooi kaartje Frosien.
    Leuke frisse kleurtjes en een lief stempeltje.
    Ik heb deze afgelopen donderdag binnen gekregen.
    Ben er weer blij mee.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Frosien.
    Heerlijk al die vrolijke lente kaartjes.
    Lief stempeltje is dit.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi

    wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!!

    lekker fleurig!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtkaartje frosien! je doosjes zijn ook helemaal geweldig!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen