woensdag 28 september 2011

Warmest wishes


Allereerst bedankt voor al jullie reacties op de vorige kaarten. Fijn dat jullie zo met ons meeleven. Ik dacht dat ik de gang er zo weer in had om kaarten te maken, maar dat komt integendeel uit. Vaak komt er nog even iemand aanlopen of een telefoontje en dan het achterstallige werk, kortom ik kwam er niet aan toe. En wat hebben we nu toch mooi weer, toch jammer toch om in huis te blijven? De lindebomen voor huis zijn weer lekker besnoeit, al wat tuinartikelen aan het opruimen, heerlijk om dat te doen met dit mooie weer en morgen lekker een dagje fietsen met mijn zus... Maar nu deze kaart. vinden jullie dit niet een leuke stempel? Ik weet, hij is in Nederland niet veel meer te koop maar ik heb hem toch nog kunnen krijgen via internet. Een stempel die niet gauw verveelt. Hij is van Penny Black en heet warmest wishes. Achtergrondpapier is van Maja-design en verder heb ik hem afgemaakt met een doily en wat ponsen. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Groetjes en tot een volgende keer, Frosien

24 opmerkingen:

  1. Hoi Frosien,

    Alles op zijn tijd! Het is ook niet niks allemaal.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, de slapstickstempels van PB zijn altijd leuk. Je hebt de kaart ook mooi gefotografeerd tussen de grasbalen.
    Ga morgen lekker genieten met je zus, de natuur is zo mooi van kleur in deze tijd van het jaar en dan met zoveel zon.
    Tot gauw!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart en een prachtige achtergrond.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje!!!
    Geniet lekker morgen!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Frosien, Wat fijn om weer een kaartje van je te mogen bewonderen! Doe het rustig aan en geniet van het mooie weer! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje frosien en een super gave stempel
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel mooi kaartje
    en lekker rustig aan
    alles komt goed

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, het is idd een leuk stempeltje. Geniet lekker van het mooie weer tijdens jullie fietstochtje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja die is super leuk je stempel frosien en je kaart is er prachtig mee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart, het stempeltjes is een schatje. Veel plezier morgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is niet gek dat je je draai nog niet gevonden hebt, zulke dingen kosten veel tijd en emoties.
    Je kaartje is desondanks heel mooi geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kerstkaartje en idd een heel mooi stempeltje. Geniet van het mooie weer en veel plezier morgen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker een heel leuk stempel, soms is iets wat al wat ouder is juist weer heel leuk.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Frosien,
    Het is weer een schattige kaart en ja de stempel is ook heel leuk.
    Geniet nog maar even van het mooie weer,heb ik vandaag ook gedaan, ben lekker naar Sneek gefietst en gezellig even bij Devo gesneupt!!!.nog wat rondgewandeld en toen weer op het gemakje terug.Dus vandaag eens niet aan de kaart geweest.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker een heel leuk stempel, soms is iets wat al wat ouder is juist weer heel leuk.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker een heel leuk stempel, soms is iets wat al wat ouder is juist weer heel leuk.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer erg mooi!! Veel plezier morgen met je zus!
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wat een schattig kaartje Frosien! Ik heb hier ook weleens afdrukjes van gehad. lief stempeltje.
    Geniet morgen lekker van je dagje uit met je zus. Ze geven prachtig weer op. En ook ik heb deze week bijna niks gefreubeld. Weinig tijd en de tijd die ik overhad, heb ik buiten doorgebracht.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Frosien!
    En ja joh, gewoon even doen waar je zin in hebt en het hoofd af en toe leeg maken.
    Hoop dat je een fijne dag hebt gehad, aan het weer heeft het niet gelegen!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dank je wel voor je berichtje, ja klopat ik be n heerlijk naar doeading geweest, heb verschillende paperpads kerstpapier gekocht, ook maja kerstpapier, verder workshop gevolgd inkleuren met distressinkt en dan tot doosje mken. Ik had nog niet eerder met distress ingekleurd en wat is dat ook weer leuk om te doen.
    Zo kun je het eens afwisselen he. Zodoende nog wat kleurtjes inkt gekocht en verder wat kleinigheden.
    Het was zo gezellig, echt een aanrader, helaas woon jij wel beetje te ver weg he
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kerstkaart Frosien met een hele leuke stempel. Die staat ook nog op mijn lange verlanglijst. Ik hoop dat je fijn hebt gefietst en ook vandaag ook nog kan genieten van het heerlijk weer.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart zeg, en zo'n lieve stempel.Fijn om te zien dat je weer zin had om te freubelen, geniet nog maar even morgen van het mooie weer, daarna is het herfst.
    lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje.
    Prachtig plaatje.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen