vrijdag 2 maart 2012

Een hollands kaartje


Eindelijk weer eens een kaartje van mij. Ik ben momenteel erg druk want we gaan de boerderij verbouwen. Er word van 3 ruimtes èèn geheel gemaakt, dat betekend dat ik over een paar weken alles leeg moet hebben. Er komen nieuwe plafons, betonnen vloeren, oude ingebouwde kasten worden afgebroken en op een ander plaats weer opgebouwd en er worden nieuwe kozijnen geplaatst. Ook de hal krijgt een beurd, er staat me voor de zomer heel wat te wachten, want verven en behangen doe ik graag zelf. Ik heb er zin in. Zo heb ik dan weinig tijd om een kaart te maken en om reacties te geven op al jullie mooie kaarten. Daar gaat me momenteel teveel werk in zitten. Ik probeer tussendoor nog wel aan de blog aandacht te schenken, maar ik kan niet alles. Gisteravond heb ik deze kaart afgemaakt. Deze keer weer een hollands kaartje. Als ik bij de Bruna binnenloop staat daar ook in een rek de mooie hollandse kaarten. De kleuren zijn zo lekker fris, ik hou daar wel van. De stempel en de creatablessen zijn van Marianne Design en het achtergrondpapier van Papermania, ik hoop dat jullie deze kaart mooi vinden en tot een volgende keer.Deze kaart doet mee met de challenge van Scrap & More met als onderwerp bloemen, en Marianne Design Divas http://mariannedesigndivas.blogspot.com/, gebruik de kleur blauw. Groetjes Frosien

34 opmerkingen:

  1. wat een super mooi kaartje
    veel suc6 met de verbouwing

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig labelkaartje Frosien..
    succes met de verbouwing.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk hollands kaartje hoor, Frosien.
    Heel veel succes met de verbouwing, ik weet wat het is al is het bij ons intussen alweer bijna zes jaar geleden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig mooi hollands kaartje, helemaal super en zo mooi papier.
    Heel veel succes met de verbouwing ook wij zijn aan het verbouwen, bij ons komen er 2 slaapkamers boven bij,10 jaar geleden hebben wij een stuk schuur aangepast als woonruimte en daar de aangepaste slaapkamer en douche van gemaakt, en nu gaan we daarboven de slaapkamers maken voor Jelle en Nander wordt dat dan
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is een hele verbouwing Frosien en je kan idd niet alles en dat bloggen komt dan wel weer.... Je kaartje is erg leuk, fris hollands kaartje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaartje prachtig Frosien!!! Heerlijk Hollands.
    Heel veel succes met de verbouwing. Je kunt nu eenmaal 1 ding tegelijk doen.
    Ik stuur je begin volgende week de vlop terug.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Frosien. Ik ben net terug van even winkelen in Ljouwert bij De Duif en heb ook een molenstempeltje en het papierblok van Eline meegenomen. Zelfs hier in mijn kledingwinkeltje komt het rood-wit-blauw naar voren in de voorjaarscollectie.
    Heel veel succes met de verbouwing. Ik blog ook niet zoveel, teveel last van m'n (misschien wel deels RSI) arm omdat mijn werk ook met de computer moet gebeuren. Dus probeer niet te lang achter de computer te zitten. Kan ik mooi aan een voorraad kaartjes werken want die zijn op.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig Hollands kaartje Frosien!!!
    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt een hollandse label frosien.
    succes met de verbouwing.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel erg mooi, prachtige kleuren heb je gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Frosien,Heel mooi gemaakt, ziet er echt heel mooi en fris uit.Succes met de verbouwing, wordt vast heel mooi!
    Fijn weekend.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje zo in het Hollands, ik wens je heel veel suc6 met de verbouwing en wij lopen niet weg hoor, je kunt nu eenmaal niet overal tegelijk zijn,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Frosie heel veel succes met de verbouwing

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker hollands inderdaad! Super weer Frosien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig hollands kaartje Frosien.
    Echt heel mooi.
    We zijn net thuis van een weekje Zwitserland.
    Dus niet aan het bloggen geweest.
    Succes met de verbouwing.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig Frosien.
    Neem me steeds voor om een Hollands kaartje te maken maar het komt er niet van.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Hollands kaartje.
    Succes met de verbouwing.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De Hollandse achtergrond past perfect bij de Hollandse kaart Frosien! Wat een pracht van een kaart!
    Fijn weekend!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk hollands kaartje!! Super leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi Hollands kaartje! Sterkte met verbouwen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super Hollands kaartje!
    De Hollandse drie kleur is nu wel erg in, zelfs in de mode zie je steeds meer rood, wit blauw!
    Lekker vrolijk voor de zomer.
    Succes en sterkte met de verbouwing!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje! Lekker hollands. Succes met de verbouwing!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel fris Hollands kaartje!
    En succes met de verbouwing.
    Ja, voor zo'n grote klus moet je jong zijn.
    Je was toch een tijdje geleden ook aan het behangen?
    Wat een energie!
    Fijn weekend!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart zo in het rood, wit en blauw. Super dat je mee doet met de challenge bij Scrap&More.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Frosien,
    Wat een leuk Hollands kaartje. Heel mooi gemaakt.
    Ik wil je voor de komende tijd heel veel succes met de verbouwing wensen. Ik weet wat het is, want mijn dochter heeft dit net achter de rug. Dat was ook een hele klus.Veel sterke en hou maar voor ogen hoe mooi het gaat worden.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk je Hollandse kaart!! Ik ben momenteel ook nog steeds in de Hollandse stijl bezig met mijn kaarten. De creatables van MD zijn echt superleuk!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie hollandse kaart Frosien! Heel mooi gemaakt en het staat daar ook zo mooi op de foto! Heel veel succes met de verbouwing! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk Hollands kaartje, prachtig sterkte met de verbouwing, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit prachtig gemaakt Frosien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oer-Hollandse Pracht!! En met recht Pracht-ig! :) Houd errug van al die Hollandse kleurtjes, en wat staan ze leuk bij het molentje en het boerinnetje... heel erg leuk gedaan!

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterend hollands kaartje!!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke labelkaart Frosien. Lekker fris van kleur en mooi papier. Veel sterkte met de verbouwing. Maar goed dat je zo creatief bent en veel zelf kunt doen.

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Frozien.

    Als je werkt met Spellbinders mallen kijk dan eens op Papier-Webwinkel.nl voor de allerlaagste prijs in nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is really beautiful! Thanks for joining us at Marianne`s Design Divas. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen