vrijdag 23 maart 2012

Hartelijk gefeliciteerd...


Weer een kaart voor een jarige tante. Ik kom er zo weinig meer aan toe, 2/3 van de boerderij moest leeg, volgende weer begint de timmerman dus dan weten jullie het wel. We wonen aan de kant van mijn schoonmoeder waar we in ieder geval kunnen slapen en de keuken kunnen gebruiken. Schoonmoeder (86) word toch helemaal door ons verzorgt met 4 keer daags een verpleegster erbij, het is alleen maar fijn voor haar dat wij zo dicht bij haar zijn. Ik hoop dat de timmerman over 6 weken klaar is, zodat ik zelf verder kan met verven en behangen, maar dat is de vraag nog. Nogmaals mijn excuses dat ik niet meer reageer op al jullie mooie kaarten, had ik maar meer tijd voor, maar het lukt me momenteel niet. Deze kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld uit het boekje van Jenine. Mini borduursels en meer, een leuk boekje, echt een aanrader, ik hoop dat jullie hem mooi vinden en tot een volgende keer. Groetjes Frosien

23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met die mooie mal,

    Fijn weekend.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi kaartje
    en voel je niet schuldig
    het reageren komt wel weer net zoals al je kaartjes
    je huis is ook heel belangrijk
    de rest komt wel weer hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frosien,

    Wat een schitterende kaart zeg.
    Heel mooi!
    Ik verbaas me, een boerderij, verbouwen, verzorgen van je schoonmoeder en dan toch nog tijd en energie hebben om een kaart te maken, voel je vooral niet schuldig dat je minder tijd voor ons hebt. Heel veel succes met alles.

    Groetjes en een goed weekend,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi en stijlvol kaartje, prachtig geborduurd! Toch knap dat je naast de verbouwing en alle andere dingen toch ook nog een kaartje weet te maken. Succes met alles en bloggen komt wel weer!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart!
    Geborduurd en wel!
    Knap hoor!
    Sterkte met alle werkzaamheden.
    "Zal af en toe aan je denken"
    Fijn weekend.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje frosien en heel veel succes met alles
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Frosien
    Succes met de werkzaam heden
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterend kaartje frosien succes met de verbouwing.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. DAT JE NOG TIJD HEBT OM WAT TE MAKEN FROSIEN.
    HET IS WEER EEN MOOI KAARTJE EN SUCCES MET DE VERBOUWING.

    GROETJES GEERTJE,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, en succes met de verbouwing!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We hebben allemaal wel eens een perioden dat we minder tijd hebben denk ik, dus voel je niet schuldig. Je kaartje is prachtig, veel succes met de verbouwing.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Frosien,
    Weer een geweldig mooi kaartje,Ik heb het boekje ook gekocht en inderdaad fantastische voorbeelden.Ik wens je veel sterkte met de verbouwing en voel je vooral niet schuldig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje!!!!
    En dat boekje heb ik toevallig vandaag aangeschaft, is inderdaad een aanrader!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Frosien.
    En inderdaad een heel mooi boekje van Jenine.
    Heb je het boekje van Marjan v d Wiel al gezien daar staat ook zoveel moois in.
    Succes met de verbouwing groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie chique kaart Frosien! Prachtig met de borduursels erop!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi frosien
    wat heb je weer een mooie kaart gemaakt
    wil de verbouwing een beetje lukken.
    groet riadesign

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht van een kaart Frosien!!
    Succes met de verbouwing.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik miste je ineens, maar ja niet aan je verbouwing gedacht, je kaarten heb ik even bekeken maar het zijn weer plaatjes hoor, heel veel sterkte met de verbouwing, heel veel liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liefste Frosien, je maakt heel mooie werkjes! Je bent heel kreatief. Ik zou het leuk vinden dat je mijn Blogspot en mijn Hobby Traumshop "www.hobby-crafts-and-paperdesign.de" bezoekt. Ik heb met veel liefde, heel veel mooie artikel opgezoekt, voor kaartjes maken en scrapbooking. Als je mijn shop mooi vindt, kan je misschien mijn Banner und Link in je Favoriete Bastelblog zetten. Vele Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen