zaterdag 14 september 2013

Warm winter wishes

16 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi En tot de volgende keer.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart is dit geworden. Krijg bijna weer zin in de kerst. Nog even wachten....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frosien,
    Leuke winterkaart met MD materialen daar werk ik ook zo graag mee. Ik herken het dat je soms niet weet waar je over zult schrijven. Als je dan een leuke kaart hebt om te laten zien is het toch ook prima. Succes met borduren het is er nu echt weer voor om lekker te hobbyen.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frosien,

    Heel mooi winterkaartje met de nieuwe spullen van Marianne.
    Borduren is ook heel erg leuk werk om te doen, wat maak je???
    Misschien zien we het hier wel eens verschijnen.
    Tot de volgende keer, groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Frosien, ik vind hem prachtig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Frosien
    een mooi kaartje heb je weer gemaakt
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Frosien, leuk gedaan met die skies.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Frosien. IK vind je kaart weer prachtig. Mooie materialen heb je gebruikt en supermooi gemaakt. Ik zag dat ik je nog niet officieel volgde bij deze gedaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige winterkaart heb je gemaakt Frosien, mooie kleuren en leuk met al de mallen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Frosien
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, echt een winterse uitstraling.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Frosien,
    Je kaartje is weer prachtig hoor. Ja bloggen kost veel tijd, ik ben ook hopeloos achter met bloggen,had de laatste tijd ook veel andere dingen te doen, dus dan schiet dat er er weleens bij in. Maar het is geen moeten he.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie, vrolijke kerstkaart! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kaart is mooi, leuke nieuwe stansen heb je gebruikt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen