woensdag 19 november 2014

Een kerstkaart

Vandaag gaat bij Scr@p-Cards een nieuwe challenge van start. Omdat ik bij mijn mannenkaart de prijs gewonnen had mocht ik nu gast-designer zijn. Zo als jullie dit weer kunnen zien heb ik weer èèn van mijn favoriete mallen van Dutch Doobadoo gebruikt als ondergrond en de welbekende mallen van Marianne Design. De prijs van de challenge was heel erg leuk. Ik mocht nl. voor 15 euro wat uitzoeken bij `t Hobbypaviljoentje. Met het voorjaar in het vooruitzicht heb ik gekozen voor deze mooie vlindermal. Dames bedankt dat ik gast-designer bij jullie mocht zijn, ik vond het leuk en wie weet, tot een volgende keer, groetjes Frosien

12 opmerkingen:

  1. Hoi Frosien,
    Dit is ook een hele mooie kaart. Maar niet de kaart die je gemaakt had als gast designer.;-) Ik moest even heel goed kijken hoor, lijkt er veel op. Maar zocht het engeltje dus vandaar dat ik het zag. Hihi.
    Je hebt een hele mooi prijs uitgezocht!! Leuk, heb hem ook en echt al veel gebruikt, is een leukerdje.
    Dankjewel voor gast designer bijdrage.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart.
    Mooie mal heb je uitgezocht.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Frosien wat een prachtige kaart. Leuk om GD te zijn. je hebt een hele mooie prijs uitgezocht en ik zag dat je niet stilgezeten hebt. Je hebt prachtige kaarten gemaakt. Vooral met het fototoestel met het vogeltje. Die is supermooi. Wat past dat plaatje hier goed bij. super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart Frosien. Ik heb verder gekeken op je blog en zie allemaal mooie dingen. Ben meteen je volger geworden. Groetjes, Caroline

    http://caroline-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig sterkaartje weer Frosien....heel leuk dat je gastdesigner mocht zijn en gefeliciteerd met je prijsje ...prachtige stans heb je gekozen ...daar gaat zeker weer wat moois van komen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Frosien,
    die stervorm is super..deze kaart is inderdaad een andere als op het blog staat,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Frosien! Fijn dat je weer bent opgeknapt. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt Frosien.
    Wat een prachtige mal heb je als prijs uitgezocht, daar zal je vast veel plezier van hebben.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen